marinainusa.blogg.se

PORTLAND, SEATTLE AND ALASKA

Publicerad 2013-05-17 08:24:00 i Vardag,

 
 
Här kommer två bilder från Portland som inte kom med texten som jag skrev för någon vecka sedan. Har sedan dess varit på mitt livs resa. Vi lämnade husbilen i Seattle och satte oss på en kryssning till Alaska. Som, minuten efter att vi kommit fram tills Skagway, blev min favvo stat av 21 besökta. Jag skulle, utan att blinka, kunnat spendera en hel sommar i Skagway utan problem. Alaska är en sådant där ställe som man bara måste åka till för att verkligen uppleva det. Det räkte inte med att det var underbart, men vi hade extremt tur med vädret. Till och med Alaskaborna tog upp sina mobiler och tog kort på solen... när det regnade några dagar senare meddelade de oss att detta var deras fina väder. Så är det någonting som jag rekommenderar så är det att ni någon gång i eran livstid besöker Alaska. Sedan om ni hade en dålig tid så kan ni meddela mig. 
 
Som ni kanske räknat ut så har jag 2000 bilder därifrån... så ni kommer få vänta lite på bilder... 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2013-05-18 08:50:33

Mami säger bara vau helt fantastiskt 😘 härligt! Älskar dig 😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela