marinainusa.blogg.se

OREGON

Publicerad 2013-05-01 06:31:00 i Vardag,

 
Ny stat idag; Oregon! Vi besökte Oregon Caves, små grottor i berget som skapats av att vatten sipprat in i sprickor och frätt bort berget inifrån. Om jag skulle vara en naturvetare så skulle jag tycka att dessa saker skulle vara intressanta att forska om. Tycker i och för sig det nu med, men ni förstår... Jag tyckte detta var lika coolt, om inte ännu coolare än Carlsbad Cavers (megastora grottor...). Denna var mindre så man var tvungen att ducka och se upp för smala gångar. Vi kom sedan fram till en campingplats mitt i skogen med bästa wifi jag mött på.... i alla fall när man befinner sig mitt ute i ingenstans. Glad Marina som kan underhålla sig med film om kvällarna. Btw, läser bästa boken som Fitzgeralds fru Zelda, låter helt random men den är verkligen intressant! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela