marinainusa.blogg.se

CRATER LAKE

Publicerad 2013-05-02 05:12:17 i Vardag,

 
Inte trodde vi att vi skulle möta på 2 meter snö denna morgon när vi vaknade upp och det var 20 grader ute... Man kan aldrig vara beredd på allt! Även fast det låter hel konstigt så kände man sig ändå så himla glad av att se lite snö... konstigt men sant! 
 
 
 
Det gör mitt hjärta varmt att se sol, vatten och träd. Jag vet att mina ögon formar sig som hjärtan i New York och diverse storstäder men det skadar aldrig att älska den natur som omringar oss. Idag är första dagen på denna resa som jag blev avundsjuk på mig själv. B sa idag att hon var ledsen för att vi spenderade min födelsedag i North Dakota, men jag kan inget annat än tycka att det är det bästa stället att fira min 20-års dag. På ett ställe där jag aldrig varit förut, liksom mina andra två födelsedagar. Kommer bli bra.

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2013-05-03 07:24:37

SV: haha det var extremt fail!! hahah söt katt ändå ju

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela