marinainusa.blogg.se

ALASKA PHOTOS

Publicerad 2013-05-18 03:31:04 i Vardag,

 
 






 
 
 
 
 
Skagway, Juneau och Ketchikan. Love, Love and Loooove Alaska. 
Skagway var verkligen den bästa staden av alla de tre. Jag skulle utan tvekan kunnat stanna där för resten av mitt år i USA.... inte bara för att vi faktiskt gjorde häftiga saker (helikoptertur och klättra...) men för människorna! En av killarna som hjälpte oss när vi klättrade funderade liksom på att ta en ryggsäck och skidor på ryggen och klättra upp för ett berg och åka skidor ned. Det skulle ta honom ca 2 dagar att göra allt det. Jag menar, när händer det någonsin? Inte så att det var liftar och plogade banor utan han skulle köra hardcore off pist... fortfarande helt i extas när jag tänker på det... de andra städerna var också bra, de bjöd på riktigt Alaska väder och valar. Men som sagt, Skagway kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta. 
 

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2013-05-18 09:55:03

Ramlade just över din blogg.... Oj!!!Vilken resa du gör!! Nu ska jag läsa o titta på alla härliga bilder:) kram

Svar: Åh vad kul!! Jaa hamnade på en lite galen, oplanerad resa haha! kram!!
marinainusa.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela