marinainusa.blogg.se

KÄRT ÅTERSEENDE

Publicerad 2013-03-12 05:05:00 i Vardag,

 
White Sands, vi hade sandstorm med vind på 50 km/h. Sand så långt ögat kunde nå och vi åkte pulka på sanden. 
 
 
Old Tuscon. En västerstad byggd enbart för filminspelningar. När jag upptäckte att The Quick And The Dead spelades in där så vart jag riktigt glad, heh. De hade gryma skådelseplare som spelade upp gun fights och saloon girls. Riktigt häftigt! Älskar bilden på de två turist cowboysarna... 
 


Saguaro National Park. Bara massa kaktusar. 




 
San Diego. Riktigt fin hamnstad som böjd på riktigt underbart väder! Vi tog en turistbåt och fick se en hel del militärfartyg. Bland annat ett sådant där fartyg där flygplan landar! Vi fick också se ett som skulle iväg en lång tid så marinsoldaterna stod uppradade på däck och vinkade av San Diego. Vi fick också vinka till Mexico! 
 
 
 
 
San Diego Zoo. Kanske det bästa zoo:t i hela världen. Har bättre bilder på djuren från där, men de får ni se någon annan dag då jag har internet som vill sammarbeta. 
 
 
Newport Beach. Besökte Brendas kompisar som råkade ha en båt så vi åkte ut och såg en massa California Sea Lions och massa DELFINER! Typ bästa ever. 
 
Fender Guitar Factory. 
 
 
 

 
Datorn laddade upp bilder hela natten så jag 1 dag senare kunde ladda upp bilderna! Så mycket har hänt på senaste tid så det är inte klokt. Det händer alltid något i och för sig. Nu är vi på en campingplats i Needles, CA, på gränsen till Arizona. Vi hade en lång tvättdag idag och barnen hade skola. Hade stressigaste dagen när den skulle vara skön och avslappnad egentligen... En tant klagade på att jag hade tagit upp alla torktumlare och jag kunde inget annat än att sucka och tala om för henne att jag faktiskt hade två barn som jag hemskola samtidigt som jag fixade med tvätten. Kan säga att hon suckade tillbaks och meddelade mig att hon hade en man som väntade hemma på henne.... skrattade lite inombords. Imorgon tar vi vårt pick och pack och åker vidare till: GRAND CANYON. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2013-03-13 22:53:41

Häftigt, häftigt, häftigt !!! Svårt att hitta andra ord... Underbart, vackert, läskigt, stort, främmande!!! Allt detta på samma gång!!! Love it! Tycker att du är jätte jätte duktig i det hela! Macki :) Älskar dig !!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela