marinainusa.blogg.se

EN RESANDES DAGBOK

Publicerad 2013-03-23 06:26:14 i Vardag,

Ny stat idag; Colorado! Jag är redan kär. Öken var inte riktigt min grej (hej pappa som skadat mig med Sälen), istället är jag mer inne på skog och berg. Så när vi såg de snötäckta bergen i fjärran kunde jag inte låta bli att älska livet. Under resans gång kan jag inte låta bli att samla på mig destinationer som jag måste komma tillbaks till, antingen i en närmare framtid, eller med mina egna barn. Carlsbad Caverns, Everglades, Huston Space Center och Grand Canyon är for sure saker som jag kommer ta min familj till och så är det där med att åka skidor. Att åka till Apsen är en sak som står högt upp på min lista. Synd att jag inte hamnat med en skidåkande familj, haha. Som tur har de gett mig en ny sport att älska och som jag kommer fortsätta med hemma; klättring! Saknar det faktiskt... var så himla kul att spendera torsdagskvällarna mellan 21-23 i Raleigh klättrandes. 
 
Hatar att erkänna det, men denna resa öppnar mina ögon mer och mer för den andra världen utanför. Vad ska jag ta mig till när mitt hjärta letar nya destinationer? Varför denna känsla av att jag vill se allt? Inte riktigt så att jag har ärvt det av någon.... eller? 

Kommentarer

Postat av: Tetka

Publicerad 2013-03-24 06:23:55

Det är bara att följ sin hjärta, den visar vägen ;)puus och kraam

Postat av: Mami

Publicerad 2013-03-24 09:46:48

Du har mycket att berätta om dina erfarenheter :) Härligt att du tycker att platser du besöker nu är värda att se igen :)
Älskar dig min Macki :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela