marinainusa.blogg.se

INSTAGRAM

Publicerad 2013-06-07 07:58:00 i Vardag,

 
 
 
Det finns vissa tidpunkter då man försöker greppa tag i saker som definierar vem man en gång var. Kanske för att man inte är säker på vem man är nu, eller för att man inte vet vem man kommer att vara. Det är den osäkerheten som ibland, när jag sitter helt själv, utan någon att prata med, slår mig. Det är tråkigt att känna sig ensam. 
 
 
Jag vet att jag inte skrivit på några dagar, men internet här är bedrägligt och jag vill helst visa er genom bilder. Så ni får tyvärr ha lite tålamod! Bjuder på en tagen med iphone på mina nya polare; Washington, Tomas, Theodore och Lincoln. Snacka om stenhårda killar! 

Kommentarer

Postat av: Tetka

Publicerad 2013-06-07 16:04:54

👍👍

Postat av: Mami

Publicerad 2013-06-07 23:37:28

Älskar dig 😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela