marinainusa.blogg.se

FROM KENTUCKY TO OHIO

Publicerad 2013-07-09 03:32:37 i Vardag,

 
 
 
 
 
 
 
Bilder från Mammoth Cave! 
 
Förra veckan och helgen spenderade vi hemma hos en familj som visade sig vara den mest härligaste som vi mött på. De var så intresserade och så trevliga så det var verkligen kul att umgås med dem! Kändes nästan som man hade känt dem för alltid, blir så glad när jag upptäcker att det finns sådana människor här på Jorden. Efter alla dessa människor som vi träffat var de dem första att säga till mig att komma tillbaks. Så Kentucky, I'll be back! haha... 
 
Nu är i vi i Ohio och jag spenderade mer än hälften av min dag med tvätt. Jag är en ganska duktig tvättgumma faktiskt. Kommer däremot inte sakna den karriären... Imorgon åkter vi och besöker Rock'n Roll Hall of Fame. Spännande, spännande. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: mami

Publicerad 2013-07-10 09:21:37

vad trevligt, vad trevligt :) Kraaaaaaam

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela