marinainusa.blogg.se

7 MÅNADER

Publicerad 2013-07-28 16:50:16 i Vardag,

 
7 månader har vi varit på resande fot. 15 dagar kvar. Det har varit det svåraste jag gjort i mitt liv men också det bästa. Det har varit de mest händelserika 7 månaderna i mitt liv och kommer säkert alltid att förbli. Jag hade en dröm om att se saker efter gymnasiet, om att uppleva något annorlunda än mitt vanliga liv i min säkra vardag. Snacka om att jag fick mig ett äventyr... 
 
Jag tror på att alla har olika vägar att hitta sina äventyr. Bara för att jag åkte runt hela USA och tycker det är as häftigt så betyder det inte att jag tycker att alla andra ska göra samma sak. Jag tror på att gå och klättra, jogga, bestämma sig för att testa en ny maträtt varje dag kan vara lika äventyrliga som att sitta i en husbil 7 månader. Det handlar bara om vad DU tycker är rätt för just DIG. En sak jag är säker på är att alla en gång måste välja att göra något helt-ur-vägen-för-svårt äventyr åtmindstånde en gång i livet. Spara inte på en dröm för länge, för livet är för kort för att spara det bästa till sist. 
 

Kommentarer

Postat av: Tetka

Publicerad 2013-07-29 11:03:33

Vilka kloka ord. Fortsätt att leva på detta sätt. Kraaaam.
Tetka

Postat av: Mami

Publicerad 2013-07-30 08:12:02

Du inspirerar alla med ditt sätt att tänka 😘Puuuuuuuuuuuus

Postat av: Sofieeee

Publicerad 2013-08-01 08:19:14

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela