marinainusa.blogg.se

SOUTHERNMOST

Publicerad 2013-01-16 03:43:00 i Vardag,

 
För att sumera alla dessa inlägg så kan jag säga att det känns så konstigt att uppleva och se så många nya saker varje dag och ibland glömmer man hur lyckligt lottad man är! Även fast livet kanske inte alltid bjuder på det bästa så måste man vara tacksam över att man faktiskt får de möjligheter man får! Jag är säker på att mitt år här som "au pair" (eller vad jag nu mera är) kommer att vara ett av de bästa åren samtidigt som det kommer vara det tuffaste året, rent mentalt. Jag tror att allt är menat att bli och jag har en önskan om att dela med mig av det jag upplever, men de som känner mig RIKTIGT väl vet att om inte jag kan utföra det ordentligt. Alltså helt perfekt. Så kommer jag inte göra det... vilket i sin tur leder till att jag åker på en helt galen resa, utan att så mycket som en kotte där hemma har någon som helst aning om vad jag gör eller vart jag är... (förutom de allra närmaste då...). Jag vill liksom att folk som är intresserade av resor och USA också ska få se... Jag kanske är ute och cyklar... det kanske bara är amerikanerna här som har kört in det här med att "dela-med-sig-av-upplevelsen" -grejen i min hjärna. 
 
 
 
BTW; som ni kanske se så har vi en kille med bruten arm... livet med en 7 åring. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2013-01-17 22:13:25

Häftigt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela