marinainusa.blogg.se

JUSTIN BIEBER

Publicerad 2013-01-30 02:00:00 i Vardag,

 
 
 
 
I fredags när hade en helt ledig dag i Orlando bestämde jag mig för att vara den grymmaste och bästa au pairen. Anton skulle kolla sin brutna arm, jag och Kelly skulle fixa tvätten och på kvällen skulle vi hämta barnens pappa på flygplatsen. Så visa det sig att Justin Bieber hade konsert på kvällen 30 min från campingplatsen. Så medan vi fixade med tvätten fick vi reda på att flyget skulle vara försenat så jag frågade Kelly om hon ville gå på konsert och 15 minuter senare stod vi med två biljetter i handen. Inte de bästa plasterna, men trotts detta var vi båda hur nöjda och exalterade som helst! Så jag lykadades köra oss in till downtown Orlando och resten har ni på bild! Måste säga att det var awesome. Ni som inte tycker om JB måste ändå hålla med om att jag är grym? 

Kommentarer

Postat av: Tetka

Publicerad 2013-01-30 19:51:30

Du är bäst!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela