marinainusa.blogg.se

DEN SJÄLVSLAGNE - MANDO DIAO

Publicerad 2013-01-22 05:10:00 i Vardag,

Jag lever! Får uppdatera från iphonen då det här med internet är icke-existerande här i usa... det finns en hel del som jag upptäckt att vi svenskar är mycket duktigare på och internet är en av dem. Är inte det konstigt? Har i alla fall konstaterat att jag saknar Sverige. Lite mer än vad som är nyttigt. Som tur är jag alltid upptagen med livet så jag hinner inte sakna hemma allt för mycket innan jag har två barns behov att prioritera. 2-barns mamman Marina. Känner mig inte helt redo även fast jag med min vilja lugnt skulle kunna vara mamma åt 2 barn vid 19. någon gång i något annat liv var jag soldat. en tapper och envis en. för så högt som jag håller mitt huvud nu, medan jag simmar på djupt vatten, är enligt mig, ganska modigt. 

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2013-01-24 06:46:19

du är så duktig marina!!!! <3

Postat av: Mami

Publicerad 2013-01-24 20:21:34

Duktiga Maki :)

Postat av: Tetka

Publicerad 2013-01-25 19:43:12

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela