marinainusa.blogg.se

BY NIGHT

Publicerad 2013-01-04 04:03:00 i Vardag,

 
 
Testade en gång till med bilderna och lyckades ha tålamodet att ladda upp två bilder! Så på vår näst sista dag i Orlando spenderade vi 12 timmar inne på universal. Vilket var lite halv galet... men vi hann göra allt alla ville! Så vid klockan 10 på kvällen satt vi och åt middag inne på Hard Rock Cafe, utan någon som helst tidsuppfattning. Mätta, utmattade och glada gick vi sedan och la oss sent på kvällen. 
 
 
Idag däremot är vi fortfarnade i Kingsland, Georiga. Här ska vi vara til nästa fredag då vi tar vårt lilla hus och återvänder till Florida för att besöka de lite sydligare delarna! Ni ska se campingplatsen här... det är som att leva i en film. Det springer runt höns, camparna är permanenta invånare på detta ställe och ägarna är ett par australienare med fyra barn. Vilket är en av de bra sakerna med detta ställe, då våra barn har några att vara med då de inte har "skola", som dessutom började idag...! Jag missade dock en hel del av den då jag försökte få ordning på all tvätt som samlat på sig under denna vecka... lyckades till och med nästan ta sönder en tvättmaskin för att jag råkade stoppa in en massa tvätt... inte mitt fel att jag försöker vara ekonomisk?! Stört dyrt om man ska hålla på och tvätta lite tvätt i taget... hehe. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela