marinainusa.blogg.se

SAN ANTONIO

Publicerad 2013-02-18 04:39:19 i Vardag,

Jag lever!! Har inte haft datorn så har därför inte kunnat bjuda på bilder och text... vi befinner oss i San Antonio, Texas  hemma hos Brendas kompisar! Riktigt fint, stort Amerikanskt hus, med Texas-stuk på det hela. Älskar det. bortsett från det faktum att jag idag fick ta hand om 5 barn medan mammorna roade sig så har det varit en bra helg! Fick duscha i schystaste duschen och får sova i största rummet, själv, så jag är nöjd! Imorgon åker vi på en dagstripp till Austin och på tisdag är det dags för oss och lämna Texas för New Mexiko. 
 
Många amerikaner har talat om för mig mig att Texas är ingenting att ha. Men än så länge måste jag säga att jag älskar staten! Den är unik med sin historia och kultur vilket gör den intressant! :) 
 

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2013-02-18 15:53:02

Häftigt häftigt 😊

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela