marinainusa.blogg.se

FÖRSTA GÅNGEN

Publicerad 2013-02-05 08:01:00 i Vardag,

Barn idag... Anton står alltså och tar kort på sig själv! 
 
Fick äntligen lite tid för mig själv och kunde gå och kolla på den efterlängtade filmen: Djangio Unchained. 
 
4 Februari. Jag och barnens mormor är ensamma, då deras mamma har åkt till DC för lite jobb. Vi besökte Gibson Guitar Factory, tyckte det var lite awesome. Därefter att jag hjälp till att få igång barnens olika skolarbeten hade jag äntligen fri tid för första gången på 5 veckor! Kändes jätte konstigt... hade liksom ångest över att jag gick runt och var ledig... när jag egentligen är värd det och dessutom behövde en rast. hur konstigt är inte det? när man väl får vara lite fri får man ångest över det. bara tacka och ta emot. spenderade i alla fall en hel del tid på mångas favvo affär: target. Sedan var det äntligen dags för BIO! första bion som jag kollat på helt själv... läskigt, men kunde verkligen inte varit mer perfekt destination för filmen. Vi har läst om färgade slavar hela förra veckan och filmen handlade om just det, dessutom utspelade den sig i Mississippi och vart befinner inte jag mig än just där!? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela