marinainusa.blogg.se

ZION NATIONAL PARK

Publicerad 2013-04-03 06:51:00 i Vardag,

 
 
 
 
 
Två iphonebiler, för att kompensiera för bristen på bilder. Har tagit så himla många bilder att det inte är sant, men jag drar mig för att radera en massa bilder på datorn, känns så sorgligt (även fast jag sparat allt på en hårddisk). Dessutom betyder det att jag måste lägga in (och upp) en massa bilder på datorn (och bloggen)... så jag ska göra det någon dag då jag verkligen inte har något internet och har hur tråkigt som helst. 
 
Idag tog vi en mesig hike genom Zions små vattenfall. Som tur var så var det hur vackert och fint som helst, så det gjorde upp för att det var en liten plutt promenad. Men när man har ett barn på 8 som vägrar att lyssna när man går på kanten av ett berg så måste man ta en kort liten promenad. Säkerhet går först. Så jag är nöjd, slipper tjata på honom att han kommer ramla ned...! Imorgon spenderar vi sista dagen här (och denna underbara campingplats) för Las Vegas och senare Grand Canyon för andra gången! 

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2013-04-03 07:41:03

Hoppas det ordnar sig med bilder ☺och 8 åring som utmaning 😊Älskar dig 😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela