marinainusa.blogg.se

PACIFIC GROVE

Publicerad 2013-04-18 06:17:00 i Vardag,


 
 
Igår besökte vi John Steinbecks museum då både jag och barnens mamma har läst Travels With Charlie, riktigt bra bok som jag måste läsa om då vi faktiskt är på resande fot nu och den blir lite mer relevant. Tog sedan med barnen till stranden och resultatet ser ni ovanför. K sa att hon absolut inte ville hänga med och hon tjurade hela vägen, men när vi väl var på plats såg man inte skymten av det sura miner. Tror att den lilla flickan börjar bli tonåring...
 
Idag besökte vi ett akvarium och jag fick lov att smita iväg och klippa mig. 2 gången i mitt liv att jag är nöjd över hur det blev. Så glad! Dessutom ska min älskade Katjis komma i Augusti. Mitt liv alltså. När man blundar och räknar bort alla de stunder då jag sitter med skrikande barn eller mellan två mammor som skryter om sina perfekta barn så lever jag faktiskt ganska bra! Man skapar sin lycka, det tror jag stenhårt på. 
 

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2013-04-18 18:00:16

Du har så rätt så rätt min Macki 😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela