marinainusa.blogg.se

EN HELG MED SOFIE

Publicerad 2013-04-25 09:26:14 i Vardag,

 
 








 
 
 
 
 
 
Helgen tillsammans med Sofie var så himla underbar att det är svårt att förklara. Allt började med att jag tog tåget från San Jose till henne i Menlo Park. När vi sågs på stationen var det så surrealistiskt att jag inte förstod någonting. Sofie var en bra guide under helgen och vi han se en massa saker; Stanford, Stanford Mall, Facebooks huvudkontor, Palo Alto och San Francisco. Som btw är en av mina favoritstäder från och med nu. Om ni någonsin åker till västkusten mina kära läsare så föreslår jag att ni struntar i L.A. och allt däremellan och åker direkt till San Fran. Som den staden lever och ler mot en, man kan inte låta bli att bli glad! Helgen tog sedan sorgligt nog slut och nu fortsätter livet som vanligt... 

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2013-04-25 11:04:12

Bra att veta ☺att hoppa över LA och istället åka till San Francisco 😉Ska jag hoppa över NY 😙också 😘Pusss
Underbara bilder Macki, jätte roligt att du och Sofie hade möjlighet för en liten semester ☺

Postat av: Sofie

Publicerad 2013-04-25 17:31:52

Kul att du gillar staden 😃😃😃😃

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela