marinainusa.blogg.se

CALIFORNIA

Publicerad 2013-04-30 06:42:00 i Vardag,

 
 
 
För allt som är jobbigt finns det också saker som är underbara på denna resa. Dock kommer man på sig själv att total ignorera de saker man ser. Som sjöstjärnan på första bilden. Jag tror jag hört 10 person säga att det var den största de någonsin sett, medan jag bara rykte på axlarna när jag gick förbi den, för att senare gå tillbaks och ta kort på den för att alla stod och gorma. Det är ett faktum att ju längre in i resan vi kommer desso mer blir man blind för vad man ser. Kan inget än att undra hur det kommer vara nästa vecka då vi faktiskt kommer befinna oss i Alaska. Det roliga än är att pappa och jag skämtade om att Alaska innan jag åkte till USA.... och så hamnar jag där. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2013-04-30 17:20:54

Hehe ☺härligt när skämt blir verklighet i positiv bemärkning 😊Vackra bilder 😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela