marinainusa.blogg.se

ÄNTLIGEN BILDER!

Publicerad 2013-04-09 06:20:00 i Vardag,

 
Oatman, AZ. En liten "spökstad" men också turistfälla. Massa vilda åsnor som promenerade runt gatorna... 
 
 
 




GRAND CANYON! 
 
 



 
 



 
 
 Vi hade en hel del veckor med enbart Indiantema. Ruiner efter ruiner såg vi.... så ni kan tänka er hur trötta vi var på Indianer efter det? 
 






 
 
 
 
Arches. Så fint! Böjd på bilder på mig själv också... inte alltid det händer! 

Dinosaurie fossiler! 
 


Bryce Canyon. Vi red på mulåsnor även här! 
 
Zion National Park. Det var så himla fint där. Vi fick också första smakrpoven på våren! 
 
 




 
Sist min INTE minst; Las Vegas. Så många galna saker vi har sett och gjort! Vi har gjort en snabb tour över staden. Sett vattenshowen som råkade ha min favoritlåt från Titanic på av en slump och så råkade vi stöta in på två svenska au pairer var av en hade åkt samtidigt som mig till New York... de hängde med på middag på hard rock och allt var bara så himla surealistikt. Inser också hur svårt det kommer vara att förklara för folk vad jag höll på med under mitt år efter gymnasiet.. lite svårt att förklara för folk hur jag hamnade i en husbil resandes runt usa... 
 

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2013-04-09 06:47:16

Så fint fint och helt galet 😊från åsnor till Vegas ☺det är upplevelse på riktigt☺Vackra bilder och äntligen du på bilder också 😉Älskar dig

Postat av: Alice

Publicerad 2013-04-09 23:36:38

Ååååh! Du har det allt bra.
Saknar dig. Kram!

Postat av: szesze

Publicerad 2013-04-20 21:18:23

guuu det var inte igår jag såg en bild på dig kvinna!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela