marinainusa.blogg.se

WILMINGTON

Publicerad 2012-09-10 05:00:00 i Vardag,

 


 
 
 
Det finns vissa ställen i detta land som verkligen inte är något man lyfter ögonbrynet för, men Wilmington är en så mysig stad att man inte kan hjälpa att älska den. Fick ingen bild på beach housen, men ni skulle ha sett dem, hur galet fina och utsikten var ju inget man skulle tacka nej till! Så det var jag, Mimmi och Sofia som klockan 9 på morgonen började resan tillsammans med Sofias fina bil Bettan. 2 timmar senare befann vi oss på kusten i denna underbart fina stad! Eftersom den dessutom råkade vara inspelningsstaden till One Tree Hill (!!!!) besökte vi de olika ställen som serien utspelar sig på. Ni ska få se bilder sen. Kan säga att jag var i chock när jag plötsligt befann mig på deras High School... inte hade man en aning när man kollade på serierna när man var mindre att man en dag skulle stå just där allt spelades in?! 
 
Förutom att kolla på One Tree Hill hus och lata på stranden har vi ätit så sjukt god mat. Det har helt enkelt varit en riktigt bra dag som påminner en varför man egentligen åkte hit. STORT tack till er tjejer för att ni tog med mig på en liten roadtrip! 
 
 

Kommentarer

Postat av: Johannaa

Publicerad 2012-09-10 10:52:54

Yay!! Bilder också, va kul!! Bra att du uppdaterar, de ser ut att vara hur mysigt som helst! Miss you <3 <3 <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela