marinainusa.blogg.se

SO NOT OK

Publicerad 2012-09-27 06:07:06 i Vardag,

Vart är  alla bilder? Sanningen är att jag är så trött på min stora tjocka kamera att jag för första gången IDAG tog med mig den ut... MEN jag har inte haft orken eller tiden att lägga in dom på datorn, ännu mindre ladda upp dem här.... Så ni får helt enkelt nöja er med mina felaktiga meningsbyggnader och felstavning. Huvudsaken är att jag uppdaterar inte sant? :) 
 
Så idag hade barnen en ledig dag från skolan på grund av någon konstig anledning som ingen riktigt visste om... någon helgdag helt enkelt. Tjejen sov över en kompis och var där hela dagen medan killen och jag åkte till Durham och gick på museum/zoo (2in1). Ganska mysigt om man bortser från det faktum att jag måste ropa Anton 50 ggr innan han ens vänder huvudet. Det som irriterar mig mest är att när man frågar honom efteråt om han ens hörde att jag roppade så säger han "ja, meeeeeeeeeeeen....". Då börjar man ju undra hur de tänker angående respekt mot andra människor... vet de ens vad det innebär att respektfullt svara någon när någon försöker prata med dig? - Antagligen inte. Eller det faktum att tjejen (10 år) väljer att flörta med var och varannan kille. Spelar ingen roll om han är min ålder, neeeeeej "Who would turn this hot body down?!" som hon sa när vi åkte hem idag... ALLTSÅ VA?!?!? Är det meningen att JAG ska uppfostra henne nu?! HUR gör jag det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela