marinainusa.blogg.se

SÅ EN BRA DAG SKA VA

Publicerad 2012-09-20 03:13:44 i Vardag,

Onsdagar är mina favoritdagar från och med nu. Idag speciellt. Fick gymma, slappa, äta god mat (OATMEAL!) och skypa med Linnea och Sofia!!! + att barnen hade klättring idag vilket förgyllet mitt au pair liv. Detta betyder att jag likaså kan sätta på mig climbing shoes och klättra. På söndag ska jag till och med på en beginners kurs, så får se om det blir något av detta! Fick till och med en hel del vänner på köpet! Alla är så hjälpsamma och vill visa hur det ska gå till, men inte på ett taskigt sätt utan mer "hej, jag vet hur det känns" sätt. Visade sig att den ena killen kom från en grupp som kallar sig ESM (kristna... men super snälla!) och den här gruppen var exakt den som Lovisa presenterade mig för. Varannan fredag ordnar de så att människor som är nya i Raleigh träffar varandra och typ sådana grejer, finns en tiotal au pairer som åker dit på fredagarna och det är ärligt talat grymt kul! (ja även fast de är kristna). Dock ska jag ta hand om 4 barn på fredag, barnen och tjejens två kompisar... så det blir då inget fredagshäng för mig inte! Dock hoppas jag fortfarande på en lyckad lördag! Hoppas, hoppas, hoppas! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela