marinainusa.blogg.se

ROCK CLIMBING

Publicerad 2012-09-22 20:51:00 i Vardag,

"don't drive while emotionally effected" - well, kind of true då jag helt lycklig satte mig i bilen och körde som en dåre. 100 på en 60 väg med en mini lön som jag har är inte så smart. Som tur var så hände inget. 
 
Idag var på en intro för nybörjare i klättring, inte undra på att det alltid är smockat, talangen, glädjen och välkomnandet där inne är overwhelming så man kan inte annat än att älska stället. Har hängt där så mycket nu på senaste tiden att folk NÄSTAN kan mitt namn.... MED nästan menar jag att det är väldigt svårt för människor att förstå att jag heter "Marina" och inte något annat konstigt namn som börjar på M... inte så svårt hu?! Hur som helst, They are gonna get there eventually! Lycklig som en hund efter 2 timmar körde jag hem (som en dåre) och snart är det NC state game som gäller. Inte fått tag på biljetter än, men vi ska "tailgata" så jag tror att det kommet bli hur kul som helst ändå. 
 
 
HOPPAS alla där hemma har en lika bra dag som jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela