marinainusa.blogg.se

OUTFIT IN USA

Publicerad 2012-09-30 23:09:45 i Vardag,

 
 
Eftersom jag råkar slösa bort alla pengar på ALLT förutom kläder så får jag ständigt hitta på nya kombinationer med de kläder som jag hade med mig... lite halvtråkigt och det krävs en hel del tänkande. Det som verkligen har piffat upp varje enkel outfit är denna väska som jag köpte inne på victoria secret. Helt perfekt om ni frågar mig! Ska försöka köpa någon mysig kofta eller så nu till hösten. Känner att jag behöver det. Möjligvis ett par gummistövlar också... med tanke på att jag faktiskt tar hand om barn och kommer befinna mig ute en hel del nästa år. 
 
klättring klättring klättring, idag har jag verkligen märkt skillnad på mina nya skills, drömmer till och med att jag klättrar, vilket förklarar hela mina situation just nu... hahah. BTW, S: jag har verkligen förbättrat min jogging! Du skulle vara stolt över mig om du var här :) 
 
 

Kommentarer

Postat av: s

Publicerad 2012-10-01 21:54:45

ååååh det värmer i hjärtat att du nämner mig helt oväntat!! (eller hopefully är det väl jag... vem annars skulle bry sig om ditt läge på joggningsfronten?? haha) jag sa till L häromveckan att du hade börjat klättra OCH gymma... mer aktiv än nånsin..ish ?? haha. Jag vill också lära mig klättra, du får lära mig när du kommer hem! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela