marinainusa.blogg.se

MÅNDAG

Publicerad 2012-09-10 19:59:19 i Vardag,

NU är sommaren här! Efter en hel del konstigt väder känns det äntligen som det har kommit ett RIKTIGT sommarväder. Lite svensk högsommar i september. Idag har jag joggat för första gången på veckor, dock verkar det som att jag tar den korta vägen här i området så en runda går fort... ska testa en annan väg imorgon. Sedan har jag pluggat lite körkortsteori, vilket känns hur jobbigt som helst då jag trodde att jag var klar med den biten, men icke sa nicke. Sedan dess har jag suttit vid poolen och latat mig, NU ska jag försöka komma på en lösning till mina collegekurser som jag måste ta... Blir lite körigt när hela nästa år är uppbokat... Aja, löser sig! :) Ikväll blir det svenska skolan med barnen, på schemat står det att det är friluftsdag, med pizza som middag. Har jag inget emot! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela