marinainusa.blogg.se

KIWI

Publicerad 2012-09-19 03:31:18 i Vardag,

phuuuu, trött som ett djur... och barnen har inte ens lagt sig än... vilket betyder att det skulle vara en skam om jag somnade innan dem... eller inte... vet inte riktigt. Är så himla trött att jag lugnt skulle kunna bara somna nu. Kanske blir så också. Idag hade vi i alla fall en tornado watch vilket betyder att de varnade för att allt som behövdes för att en tornado skulle skapas fanns där. Inget man märkte av i början av dagen, men senare började det regna helt stört galet och det blåste och ja det var storm helt enkelt. Som tur var så blev det inte mycket mer än så! 
 
Annars så är det min mammas födelsedag idag och det blev hur lyckat som helst! Firade hela dagen via skype så kändes nästan som att vara hemma! :)
 
BTW, min lilla kusin på 7 år har skaffat sig en hamster och MITT namnbidrag blev valt! Så nu heter hans lilla hamster Kiwi! Hur gulligt?! Stor deal för våra familjer då ingen av oss någonsin har haft husdjur så this is a big step! haha 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela