marinainusa.blogg.se

JOBBA JOBBA JOBBA

Publicerad 2012-09-18 04:03:40 i Vardag,

Vilken effektiv dag! Började som vanligt med frukost, barn, och skola, men sedan klockan 9 åkte jag till ett gym i Cary och mötte upp Mimmi. Gick därifrån med ett gymkort rikare och några svettdroppar fattigare! Ska bli så skönt att inte sitta och lata sig hela dagarna utan att på riktigt känna att man gör något bra. Efter att jag gymma åkte jag till klättringsstället i Morrisville och klättrade i typ en timma innan en massa barn invaderade hela stället och mina armar la av. Får ju se hur det känns imorgon med all denna träning. Nyss hade vi svenska skolan, där jag plötsligt är volentär, vilket i sin tur betyder lärare i en 1h 40min, minus lönen. Då menar jag verkligen lärare... usch.. jag som är sämst på att stava... nu ska jag lära barn att stava.... omg önska mig lycka till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela