marinainusa.blogg.se

GOOD NIGHT

Publicerad 2012-09-16 06:34:00 i Vardag,

Vilken bra kväl!! Slutade med att jag och Anton ritade en hel del, och kan säga att kille är duktigt! Sedan så beslutade vi oss för att efter att ha hämtat Kelly dra ut hans tand. Nu snackar vi om mig och lösa tänder, något jag hatat i hela mitt liv och så ska jag dra ut ett barns tand? MEN så kom jag på iden med att ta ett snöre och knyta ena änden i tanden och andra i ett handtag, också ganska äckligt, men han var så himla exited att jag bara inte kunde säga nej. Kelly filmade och allt blev hur lycket som helts, efter några försök, då hans tand var hur liten som helst och tråden inte ville fastna. Sötnöt la sin tand under kudden innan han somnade så att tandfen kunde ge honom en peng.... alltså blir helt naaw ibland, samtidigt som jag funderar. Dessa saker var meningen att jag skulle göra för första gången med mina egna barn, inte visste man att man som nittonåring skulle ta hand om två barn som om de var ens egna. Crazy shit. Får en också att inse att hur jobbiga eller tidskrävande de än är, så skulle jag aldrig kunna tänka mig ett liv utan egna små ungar. MEN det får helst vänta några år... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela