marinainusa.blogg.se

BLOGG

Publicerad 2012-09-12 04:56:00 i Vardag,

Jag är en sådan där person som ÄLSKAR att köpa nya block, har nog tusentals olika från olika delar av världen. MEN jag är sämst på att srkiva dagbok. Har aldrig riktigt lyckats till fullo. Så istället har jag haft en blogg, som de flesta känner till, sedan mars 2008. Vilket betyder att jag har haft den i snart i fem år. Jag var alltså 14 (?)... när jag började skriva. Insåg idag att jag skulle bli hur olycklig som helst om den bloggen någon gång av någon anledning försvann. Inte för att jag skrev mycket av vad som hände i mitt liv i den, men på något sätt så kommer man ihåg exakt vad man kände och tänkte när man skrev vilket betyder en hel del för hur man är som person just idag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela