marinainusa.blogg.se

LÖRDAG

Publicerad 2012-10-20 22:25:00 i Vardag,

okej, "ibland känns det tomt" inlägget kom två gånger och riktigt SÅ tomt känns det inte! Igår tillbringade jag kvällen inne i downtown Raleigh och kan säga att det var som f*n. Hur mysiga cafeer som helst och allt var bara helt underbart! Åt på ett kebabställe som var hur gott som helst och sedan strosade vi runt i stan med var sin chai latte. Kunde inte ha varit en bättre avslut på fredagen! Speciellt när jag tillbringade fyra timmar på NC state fair med två barn.. ganska så ansträngande kan jag säga! Man vill ju helst ha båda fastklistrade vi en med tanke på hur mycket konstigt folk det finns där!
 
Idag började jag dagen tillsammans med Sofia på gymmet. 1 timma på löpbandet, 30 min sim och 1.5 klättring. Alltså, förstår ni vad jag känner för att göra nu?!? Som tur är har jag inte barnen förens om 1.5 h så kan vila upp mig. Funderar på att baka kanelbullar... har tjatat om de i flera veckor nu, men lyckas aldrig hitta tid för att baka den (Mimmi, Sofia, ni vet vad jag menar..) så ska se till att göra det ikväll tillsammans med det barn som vill. 

Kommentarer

Postat av: szesze

Publicerad 2012-10-21 23:17:17

du måste va värsta biffen nu x_x du ska visa mig dina muskler på skype haha! jag har blivit riktigt flötig, tjock ohälsosam student! kom hem, börja plugga i linköping och så kan vi börja klätta ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela