marinainusa.blogg.se

LET ME TELL YOU WHAT I'M GONNA DO.

Publicerad 2012-10-03 05:44:00 i Vardag,

OKEJ, eftersom att hela min text verkar vara borta så får jag helt enkelt börja om från början. SÅ ikväll var jag alltså och åt glass tillsammans med några tyska tjejer. Super mysigt och superskönt att äntligen prata det språk som jag kom hit för: engelska. Vi hamnade tillslut på target... typ klockan 10 på kvällen och kollade runt på lite saker... hatar target... har nog aldrig gått in där utan att ha gått ut många dollar fattigare. Vi skildes åt vid halv 11 och här sitter jag nu och försöker lista ut hur jag ska få allt att fungera imorgon. Först är det "walk to schoolday" vilket betyder att jag måste parkera bilen vid en park lite längre bort från skolan och gå hela vägen dit tillsammans med två morgontrötta barn... förhoppningsvis finns det fler morgontrötta skolbarn så att de kan tjura tillsammans, då slipper jag bli måltavlan. Efter det har jag tänkt ta mig tillbaks till bilen så fort som möjligt och befinna mig på gymmet senast klockan 9. Sedan har barnen tandläkare så de måste ut från skolan tidigare och efter det är det fort till klättercentret, vilket betyder att jag kan spendera min tid där as well! Om det inte vore för att jag skäms lite över min dålighet - i jämförelse med andra - så skulle jag åka dit varje dag... måste bara komma över det faktum att alla inte alls bara kollar på mig... (ni vet den där känslan som man ibland får och som är obeskrivligt obehaglig och pinsam). På kvällen sen blir det bullbak hemma hos Mimmi då det råkar vara kanelbulledagen på torsdag! 
 
SÅ nu fick ni reda på hela min onsdag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela