marinainusa.blogg.se

MUSIC

Publicerad 2012-10-17 05:48:00 i Vardag,

Åh vad trött jag är. Var precis med Kelly och hennes kompis på konsert vid NC state fair, som en värst stora grejen här. Vi kollade på American Idol vinnaren Scotty McCreery, country musik och så North Carolina som det kan bli. Ganska awesome att få uppleva det. Insåg också att det är väldigt awkward att de alltid sjunger nationalsången innan olika tillställningar och att jag alltid är den som INTE håller handen på hjärtat och INTE sjunger med. Jag är det svarta fåret som står och kollar på medan andra gör sin plikt. Tycker personligen det är lite dumt att man ska stå på det viset, men antar att det är det som gör USA till USA och amerikaner till amerikaner. 
 
Förutom det så fick jag ryck på allt som har med kurser och göra och beslutade mig slutligen för att själv betala en weekend kurs i December. Så då ska jag äntligen få åka till Washington DC! Ska blir så grymt skönt att bocka av 4 Creds (av 6) + huvudstaden, då den unfortunately inte finns med på nästa års karta. Nu ska jag bara se till att resterande 2 Credsen betas av och sedan är jag klar med dessa förbannade så kallade "collage kurser"... ! 
 
 
Other than that så rullar allting på. Ska försöka ta Top Rope Belay Certification imorgon, vilket gör mig stört nervös. Alltså inget speciellt... lite knutar och lite sådant, men stört pinsamt om jag misslyckas då jag råkar tillbringa en hel del tid där... Då blir det riktigt awkward! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela