marinainusa.blogg.se

28-07-2012

Publicerad 2012-07-28 00:18:45 i Vardag,

FREDAG! Måndag börjar närma sig med stormsteg och det känns verkligen! Har haft ett taight schema hela vecka för att hinna umgås med alla en sista gång, någon som inte riktigt har funkat då jag inte kan få mig själv att säga hej då till alla. Vänner som man träffar nästan varje dag (Linnea, Sofie, Sofia) eller ÅTMINDSTÅNDE någon gång i veckan (The Five Best Friends) har man svårt att dra sig ifrån. Kalla mig töntig, men de är verkligen vänner som hänger med i vått och torrt, och kommer kännas helt otroligt stört att inte träffa dem på ett helt år. 
 
Sen är det det där med familjen, kan inte ens tänka mig att jag ska lämna dem för ett helt år utan att få tårar i ögonen. Mina älskade föräldrar och min älskade lillasyster. Hur ska jag klara mig utan dem i min närhet, och den allra viktigaste frågan, hur ska de klara sig utan mig? 
 
TROTS allt detta så måste man kolla på det positiva. Det är trots allt BARA 1 år. Dessutom så finns iphones, facebook och skype, så jag kommer inte vara helt isolerad från det som händer här hemma. 
 
 
SNART BÖRJAR ÄVENTYRET! // xoxo
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela