marinainusa.blogg.se

UNIVERSAL STUDIOS

Publicerad 2012-12-31 05:14:00 i Vardag,

 
 
 
 
Universal sudios, Orlando. Ganska awesome dag om man borser från barn som inte lyssnar och allt för långa köer. Der var SMOKAT med folk. Vilket inte är så konstigt... med tanke på att alla är lediga och det är nyår imorgon... Harry Potter world var bättre än förväntat och allt annat var bara som ett plus på kanten. På Tisdag är vi back för att göra andra halvan av parken! En annan awesome grej som hände var att jag träffade på Karin och hennes bror once more i kön till gift shoppen! Hur stor var chansen att vi skulle träffas där?  Alltså förgyllde mig dag! 
 
Saknar dock min älskade syster. Jag och hon hade gått crazy om vi var här tillsammans. Gör ont i hjärtat bara att tänka på hur mycket jag saknar henne just nu. Mamma, snälla, skicka hit henne? 

Kommentarer

Postat av: Mami

Publicerad 2012-12-31 10:37:59

Awesome !!! Svårt att skicka Katja, skulle gärna ... Men ni kan ngn gång åka tillsammans!!! Macki du jobbar nu 😊! Helt fantastiskt att du är där och ser allt detta!!! Häftigt!!!

Postat av: Sofie

Publicerad 2013-01-02 15:15:08

Åhh aviis!! grymt att du träffade karin!!! sinnes :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela