marinainusa.blogg.se

TGIF

Publicerad 2012-12-07 19:30:26 i Vardag,

Idag är första dagen då jag bara suttit och latat i flera timmar. Förvisso är jag tvingad till huset då jag är billös samt barnvakt åt målarna. Ganska skönt ändå. Kan räkna på fingrarna hur många gånger jag suttit framför tv:n sedan jag kom hit, så en hel dag framför MTV är helt ok! Vad har annars hänt i mitt annat så händelserika liv? Tog körkort igår + gick klart kursen som jag var tvungen att gå så nu är allt fixat och klart! Känns mer och mer som att jag drar mit tillbaks sakta men säkert ifrån Raleigh och att som har med Raleigh att göra, kanske för att göra det mindre jobbigt när det väl gäller att lämna staden och alla. 21 dagar kvar. Dessutom är det julkaos innan det så tiden kommer flyga iväg. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela