marinainusa.blogg.se

LAST DAY

Publicerad 2012-12-28 06:47:00 i Vardag,

 
Åh fina fina vänner. Vad jag kommer sakna er! Gör så ont i hjärtat att jag måste lämna så underbara människor såhär! Speciellt när alla bor på så olika ställen när de inte bor i Raleigh längre... fan. Som att lämna ett kärt hem igen... 
 

Förutom det sorgliga så var jag så otroligt lycklig över att nästan allihopa kunde komma. De hade nämligen lurat mig och nästan 95% skrev att de inte kunde komma på grund av att de var tvugna att jobba... vilket jag tyckte sög, men hade ändå förståelse för det då jag faktiskt hade skrivit "inbjudan" så sent som igår... men så när jag kom till Ale House så såg jag att nästan hela skaran satt och väntade på mig!! Åh mitt hjärta sprack av glädje! ♥
 
 
 
 
PS. Oliva och Sofia, just so you know, bara för att SHM splittras betyder det inte att vi inte rockar, jag bara råkar befinna mig på resande fot... typ testar solokarriären lite.... hahahah PUSS ♥ DS.
 
 

Kommentarer

Postat av: Olivia

Publicerad 2012-12-28 15:31:05

Fina du, såklart vi inte splittras! Det är alltid vi! Det här kommer gå så bra ska du se, och vi finns alltid här och håller tummarna!

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-12-29 00:15:05

Vi kommer alltid att rocka Marina! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela