marinainusa.blogg.se

JULAFTON

Publicerad 2012-12-26 03:10:36 i Vardag,

 
 
Så var det alltså julafton. En mysig dag, fylld med blandade känslor. Både bra och dåliga. Vaknade upp hemma hos Sofia där även Olivia hade spenderat natten. Vi åt pepparkakor, bullar, julskum och drack julmust medan vi kollade på Kalle Anka. Är så glad över att vi började dagen tillsammans, med tanke på den gnagande känslan av längtan som ständigt fanns i hjärtat. Vidare skypade jag med familjen hemma och öppnade alla deras presenter, och de öppnade alla sina. Fick så fina klappar! Blev så glad! Som grädde på potatismoset kom kameran på posten. Resterande dagen spenderades på lite olika ställen var av ett var Crabtree Mall, där en julöverraskning väntade. Från ingenstans träffade jag Karin och hennes familj. Det var nog det sjukaste som hänt mig på ett tag kan jag säga... ingen av oss kunde ens dröma om att vi av slump skulle träffa varandra?! Dagen forsatte sedan med mat i mängder samt kyrkan på kvällen. Kan nu officielt säga att jag firat en amerikansk jul i USA. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela