marinainusa.blogg.se

Z100

Publicerad 2012-08-30 02:01:00 i Vardag,

åherre vad trött jag är...!! Har sprungit runt och letat efter skor och tillsist valde jag de jag hittade först. Hiking shoes, 130 dollar fattigare. Orkar inte ens bry mig hur mycket de kostar, bara jag får användning av dem, vilket jag förhoppningsvis får. Annars har dagen varit lugn, satt två timmar och tittade på människor i "klättergymmet", hahah hur säger man?  Väntade på att barnen skulle avsluta sina onsdagsaktivitet. Ganska intressant att studera olika människor, speciellt de som är riktigt duktiga. Såg t.ex. en liten 10 åring som klättrade som om det var det lättaste i världen, och jag kan berätta för de som inte testat, det är INTE lätt att hänga upp och ned samtidigt som man ska ta sig högre upp... 
 
Ikväll har jag inga planner vilket känns hel skumt och ganska deprimerande. Måste ta och börja gymma eller något. Ska bara köpa träningsskor... haha, slösar bort hela min årsinkomst på olika skor... nice. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela