marinainusa.blogg.se

St. JOHN'S UNIVERSITY

Publicerad 2012-08-01 03:01:21 i Vardag,

Vid första tanke tänkte jag skriva vilken dag det är, tills jag insåg att jag inte har en aning. Igår gick flyget till London för att sedan byta flyg och åka vidare mot New York, som tur var var vi ca 10 tjejer som åkte tillsammans! Så efter 11 timmars resande, var av de sista timmarna var ett helvete då jag inte visste om jag skulle spy eller dö av huvudvärk, var vi äntligen framme. Snacka om big ställe, skolan är idelad i olika hus var av vissa enbart är massa rum där man sover. Delar rum med två tyskar (kryllar av tyskar här). Imorgon återstår en sista dag i skolan, på torsdag bär det av för en heldag i New York City och på fredag flyger jag till familjen! // xoxo
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela