marinainusa.blogg.se

ONE LAST DAY

Publicerad 2012-08-22 20:02:00 i Vardag,

Sista fria dagen för klockan 7 är barnen hemma och då är det fullt ös. Tvättning och packning är det som gäller. Plus att de ska matas och stoppas i säng, frågan är bara vem som har den uppgiften. Inget är riktigt bestämt, får se helt enkelt. Tidigare idag träffade jag de två svenska tjejerna och de var hur snälla och gulliga som helst så det var riktigt kul! Får se om det blir IKEA på söndag, eller om jag jobbar... tror jag jobbar. Står "date night?" vad det betyder vet jag inte riktigt, är det en date night eller är det inte en? hm.. Dagen innan barnen börjar skolan. Mycket som ska förberedas, vad de ska ta på sig, när de ska vakna, va de vill ha i sin lunchväska och lite sådant. Gash, det var ju typ igår det var jag som låg i sängen och inte kunde sova för att jag skulle börja skolan dagen efter? Galet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela