marinainusa.blogg.se

LIFE IS WHAT YOU MAKE IT

Publicerad 2012-08-18 04:03:00 i Vardag,

Chocken när man inser att man är lite rikare varje fredag.
Så igår kväll var min första natt ensam i detta stora läskiga hus. OM inte tv:n och datorn hade funnits hade jag inte vetat vad jag skulle ha gjort med mig själv. Somnade tillslut iaf och vaknade igen 04. Det är då man ÄLSKAR tidsskillnaden, för som tur var kunde jag skypa med syster nästan hela morgonen tills jag somnade igen. Sedan blev det uppdatering av livet hemma av Linnea, vilket totalt gjorde min dag. Så glad över att ha hunnit skypa åkte jag för att leta efter en superstor arts and crafts store. Smart som jag är åker jag helt fel och irar runt i över en timma innan jag bestämmer mig för att vända hem och shoppa lite i shoppingcentrumet i närheten. Satte mig på Starbucks, sökte upp adressen till affären en sista gång, åkte och hittade den! Soho för att jag inte är helt lost! Vad har jag gjort annars? Kollat på film... tvättat... ätit... varit vid poolen... solat... läst. Jepp, allt detta på en och samma dag! Love those days! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela