marinainusa.blogg.se

LAZY DAY

Publicerad 2012-08-22 03:16:00 i Vardag,

Soho! Hur great är det inte att kunna sätta sig och kolla på svenska hollywoodfruar här borta över tv3 play?! Love it! Eller att jag kan kolla på pretty little liars på tv, som ett normalt program och inte över någon konstig sida på internet?! Dock är det sjätte dagen då jag är helt själv, jag ska väl inte klaga egentligen, men jag hatar att vara själv när det är mörkt och läskigt ute... Har inte gjort så mycket idag, åkte lite vilse, gjort trafiken galen när man själv blir irriterad över att ingen använder blinkers! Blir ju galen.
 
Imorgon ska jag träffa upp två svenska tjejer här på crabtreemall vilket ska bli kul. Senare på kvällen kommer barnen hem! Då blir det TVÄTTNING. Kuuuuuul! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela