marinainusa.blogg.se

HEJ TOMTEGUBBAR

Publicerad 2012-08-31 04:53:00 i Vardag,

trött. Dagarna är så konstiga. Ena sekunden är man hur kreativ och inspirerad som helst och andra sekunden är man en liten blöt katt darrandes i ett hörn. Det enda som gjorde min dag idag var att efter att min dators undersida helt förstördes av hettan igår beslutade jag mig för att testa och se vad de på apple store tyckte att jag skulle göra med det. 10 min senare gick jag ut med en ny undersida utan att det kostade mig ens 1 dollar. Dock verkar det som att fläkten inte riktigt hänger med i svängarna. Tror att det snart är dags för den att gå i pension. Väntar bara på att en ny macbook air kommer ut. Vill ju att den ska ha retina skärm.. hehe. 
 
Annars då?! Imorgon åker vi till Boone för att tillbringa vår första dag i RV'n, wish me good luck! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela