marinainusa.blogg.se

FIRST DAY OF SCHOOL

Publicerad 2012-08-28 07:01:00 i Vardag,

Jag är nästan back on track nu efter denna dag! Efter chocknyheterna igår gick det lite utför för mig med allt... MEN nu är jag tillbaks, åtmindstånde för stunden! Idag var det barnens första dag i skolan! Liten intressant upplevelse, man väntar på barnen i en lång kö och så ropas barnen upp och man får dem i bilen. Kelly är med och hjälper till i processen vilket jag tycker är coolt. Har inte gjort mycket annat, pratat med dem där hemma och allmänt varit lat. Åkte och köpte ett whiteboard-schema som jag satt upp på väggen, perfekt! Så slipper jag skriva små post-it lappar överallt för att påminna mig att göra olika saker... Efter skolan var barnen och klättrade och där efter blev det pizza, muuums! Sedan har jag spenderat kvällen hemma hos Mimmi där Sofia också var, mycket trevligt med lite svenska tjejer som sällskap! Dock var det hur läskigt som helst att köra hem.. tycker det är läskigt att köra hemma, ni kan bara tänka er hur det är att köra mitt i natten, spöregn och fyra filer...!  Vi har redan planerat in en liten trip... hoppas den blir av då jag inte hann besöka IKEA! BTW, alla ben & jerry's smaker, helt sjukt! Måste verkligen testa alla!!
 
mmm, älskar mina sammanhängande inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela