marinainusa.blogg.se

FARTFYLLD VECKA

Publicerad 2012-08-13 06:34:05 i Vardag,

Så, sedan dess att Wifi på mobilen slutade fungera på grund av rautern så har jag varit lite deprimerad. Eller, egentligen inte, men det är en anleding till varför jag inte har haft så bra kontakt med någon under de senatse dygnen. I ALLA FALL, igår var hur kul som helst. Lovisa har så galna kompisar och alla är så öppna och glada att det känns som att jag har umgåts med dem i hela mitt liv, fast jag egentligen enbart kännt dem i några dagar. Här är alla lite läskigt glada faktiskt. Det känns lite ovant när en främmande människa vill veta allt om dig liksom... men man vänjer sig snabbt, bara att babla på om onödiga saker.
 
Idag hade Lovisa och hennes två andra au pair kompisar Good Bye party i områdets pool house, hur trevligt som helst! Dock känns det konstigt att det snart bara är jag som ska ta hand om barnen, crazy. 
 
Börjar sakna alla där hemma..! Ni vet vilka ni är....! // ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela