marinainusa.blogg.se

EN DAG SOM DENNA

Publicerad 2012-08-19 21:31:15 i Vardag,

Söndag. En långtråkigt, regning städsöndag. Har skypat mest hela dagen. Med familj och SzeSze. Känns som att man är så nära, när man egentligen är så långt bort. Får inte tänka på det allt för mycket. Saknad och så, för då är det kört. 
 
SÅ meningen är att jag ska göra en överraskningsmiddag till mina hostparents. Känner mig stolt över mig själv. Det kommer att bjudas på "svensk", "färsk" mat som då alltså betyder kyckling och potatisklyftor + SALLAD. Det jag menar med "färsk" är att de inte hade några färskpotatiskar i en affär lika stor som Ica Maxi... så var tvungen att köpa frusen klyftpotatis. Sorgligt men sant! Wish me good luck! //♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela